Van en naar de halte

Veelgestelde vragen

Van en naar de halte

Hoe bestel ik een rit met een belbus?
Voor lijn 103 (Rockanje Dorp - Strand) bel je (minimaal 1 uur van tevoren) met het telefoonnummer: 0181 -  482 363 
Gedurende ee
n deel van het jaar rijdt lijn 103 altijd. Dan hoef je niet van tevoren te bellen:

  • maandag t/m vrijdag van 20 juli tot en met 1 september
  • zaterdag en zon- en feestdagen van 20 april tot en met 1 september

Voor lijn 107 (Geervliet - Abbenbroek - Oudenhoorn) bel je (minimaal 1 uur van tevoren) met het telefoonnummer: 0181 - 451 307 

Wat is een E-shuttle?

Je kunt vanaf 9 december in Spijkenisse ook gebruik maken van een E-shuttle! De kleine elektrische voertuigen (ook bekend als tuktuk) brengen je letterlijk voor de deur, bij de bushalte of waar je maar wilt.

Je bestelt een E-shuttle via 06-1005 7600 maar je kunt ook een beschikbare shuttle op straat aanhouden. Bij metrostation Spijkenisse Centrum staan meestal één of meerdere shuttles die je kunt gebruiken om verder te reizen naar jouw bestemming.

De E-shuttle kun je gebruiken op basis van beschikbaarheid. Je kunt meestal kort van tevoren bestellen. Wil je zeker zijn van een E-shuttle dan adviseren we je om tenminste 1 uur van tevoren te bellen.

De E-shuttle chauffeurs zijn mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, die met de juiste begeleiding vanuit Voorne-Putten Werkt en DAM worden opgeleid om duurzaam uit te stromen naar werk. 

Wat kost de E-shuttle?

  • Een losse rit kost € 2,50 Een 10-rittenkaart kost € 22,50
  • Betalen kan met PIN. Contant betalen is niet mogelijk.

Terug naar veelgestelde vragen