In en om de bus

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe neem ik contact op met EBS?
Neem contact op via onze Klantenservice.

Ik ben iets verloren in de bus. Wat moet ik doen?
EBS werkt hiervoor samen met iLost.  iLost is dé zoekmachine voor gevonden voorwerpen. Op iLost.nl staan alle gevonden voorwerpen van aangesloten organisaties en eerlijke vinders online. Wij helpen samen met deze organisaties en vinders om uw eigendom snel weer voor u terug te vinden. Kijk op www.ebs-ov.nl/gevondenvoorwerpen of uw voorwerp is gevonden.

R-net / EBS ... wat is nou het verschil?
R-net is een merk voor hoogwaardig openbaar vervoer in de Randstad. Alleen lijnen die voldoen aan bepaalde kwaliteitseisen mogen R-net genoemd worden. Deze lijnen zijn herkenbaar aan de rood-grijze R-net huisstijl op de bussen en op de bushaltes.
 R-net is een initiatief van de samenwerkende provincies Zuid-Holland, Noord-Holland, Flevoland, de Metropoolregio Rotterdam Den Haag en de Vervoerregio Amsterdam.  De vervoerders Allgo, Arriva, Connexxion, EBS, GVB, HTM, NS, Qbuzz en RET voeren R-net uit. Voor het aanpassen van infrastructuur en haltes wordt samengewerkt met de gemeenten.
 In de regio Voorne-Putten en Rozenburg wordt R-net dus uitgevoerd door EBS in opdracht van de Metropoolregio Rotterdam Den Haag (MRDH). Ook de metro van Rotterdam is onderdeel van R-net.

Terug naar veelgestelde vragen