Terugvragen onterecht afgeschreven saldo

Door een technisch probleem wordt er misschien te veel saldo afgeschreven voor een rit. Is dezelfde fout vaker voorgekomen? Je hoeft dan NIET meerdere restitutieformulieren in te vullen! Zet de data (en liefst ook de tijden) in het tekstvak 'extra informatie'. 


 

Heb je een in- of uitcheck gemist? Is er een te hoog bedrag afgeschreven, of een transactie verkeerd gegaan? In zo'n geval kun je vergoeding (restitutie) aanvragen!

  1. Niet in-/ uitgecheckt?  
    Vraag teveel betaald saldo bij een gemiste in-/ uitcheck terug via  www.uitcheckgemist.nl .
     
  2. Te hoog bedrag van je OV-chipkaart afgeschreven?
  3. Is een transactie van een verkoop- en oplaadautomaat verkeerd gegaan?
  4. Abonnement eerder stopzetten? (alleen als je die bij EBS hebt gekocht)
  • Vul meteen het formulier hieronder in. Je aanvraag komt dan direct bij ons binnen. 
  • Of download het restitutieformulier en stuur het ingevuld en ondertekend aan ons op.

Het formulier moet volledig en juist worden ingevuld, met je volledige IBAN nummer. Zonder dit volledige nummer kunnen wij de vergoeding niet op jouw bankrekening storten! Zie ook onze restitutievoorwaarden.


 

Terugvragen onterecht afgeschreven saldo Waterland

Lijnnummer

Velden met een * zijn verplicht