Terugvragen van onterecht afgeschreven saldo

Niet in-/ uitgecheckt?  Vraag teveel betaald saldo bij een gemiste in-/ uitcheck terug via  www.uitcheckgemist.nl .

Is er een te hoog bedrag van uw OV-chipkaart afgeschreven voor een rit? Of is een transactie van een verkoop- en oplaadautomaat verkeerd gegaan?
U kunt op 2 manieren restitutie aanvragen bij EBS.
Download bijgaand restitutieformulier en stuur het ingevuld en ondertekend aan ons op, of vul onderstaand digitaal formulier in. Uw aanvraag komt dan direct bij ons binnen. 

Onterecht afgeschreven bedragen stort EBS op de door u aangegeven bankrekening. Voor een snelle afhandeling van uw aanvraag verzoeken wij u om het volledige IBAN nummer in te vullen. Zonder dit volledige nummer kunnen wij niet tot vergoeding overgaan. Uw teruggaveverzoek moet wel binnen 6 maanden, na datum van het verkeerd afgeschereven saldo door EBS zijn ontvangen. Zie ook onze restitutievoorwaarden.

NB: tussen 22 december 2018 en 6 januari 2019 kan de verwerking van uw restitutieaanvraag langer duren dan gebruikelijk. Uw aanvraag zal in deze periode wel verwerkt worden. Toegekende resituties worden zo snel mogelijk na deze periode uitbetaald. Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Terugvragen onterecht afgeschreven saldo