Contact

Heeft u een vraag, klacht of idee over onze service in Waterland?

Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier hieronder. Vul a.u.b. zoveel mogelijk velden correct in, zodat we uw reactie goed kunnen verwerken. De velden met een * zijn verplicht.

We zijn telefonisch bereikbaar op 0800-0-327 (0800-0-EBS). Op werkdagen van 08.00 tot 20.00, op zaterdag van 09.00 tot 19.00 en op zon-en feestdagen van 10.00 tot 18.00 uur.
Ons postadres is EBS Klantenservice, Nieuwe Gouw 8, 1442 LE Purmerend.

Hoe krijg ik geld terug van een verkeerd gekocht kaartje?

Heeft u per ongeluk een verkeerd kaartje gekocht in de bus? U krijgt  van uw chauffeur het bonnetje met een aantekening. Maak een foto van deze bon met daarop duidelijk leesbaar het transactienummer en de aantekening van de chauffeur. Stuur deze foto naar: info@ebs-ov.nl. U kunt de bon ook per post opsturen naar: klantenservice EBS, Nieuwe Gouw 8, 1442 LE Purmerend. 

Hoe krijg ik geld terug van onterecht afgeschreven saldo?

Ga naar de pagina terugvragen onterecht afgeschreven saldo van de OV chipkaart 

Heeft u een vraag over regio Voorne-Putten en Rozenburg? Ga naar het contactformulier voor Voorne Putten en Rozenburg

captcha