Contact

Heeft u een vraag, klacht of idee?

Voor vragen van de klant kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kunt u doen via het contactformulier hieronder in te vullen. Telefonisch zijn we bereikbaar op 0800-0-327 (0800-0-EBS). Op werkdagen van 08.00 tot 20.00, op zaterdag van 09.00 tot 19.00 en op zon-en feestdagen van 10.00 tot 18.00 uur. Ons postadres is EBS Klantenservice, Nieuwe Gouw 8, 1442 LE Purmerend.

Hoe krijg ik geld terug van een verkeerd gekocht kaartje in de bus?

Het kan natuurlijk gebeuren dat u per ongeluk een verkeerd kaartje koopt in de bus. U krijgt dan van uw chauffeur het bonnetje met een aantekening. Maak een foto van deze bon met daarop duidelijk leesbaar het transactienummer en de aantekening van de chauffeur. Stuur deze foto naar: info@ebs-ov.nl. U kunt de bon ook per post opsturen naar: klantenservice EBS, Nieuwe Gouw 8, 1442 LE Purmerend. 

Voor het terug vragen van onterecht afgeschreven saldo van de OV chipkaart u kunt hier terecht. 

NB: tussen 22 december 2018 en 6 januari 2019 kan de verwerking van uw restitutieaanvraag langer duren dan gebruikelijk. Uw aanvraag zal in deze periode wel verwerkt worden. Toegekende resituties worden zo snel mogelijk na deze periode uitbetaald. Hartelijk bedankt voor uw geduld..

LET OP! Heeft u iets te melden voor de regio Voorne-Putten en Rozenburg? Gelieve het contactformulier voor die regio in te vullen. Klik hier