• A

Regiomarketeer(s), diverse concessies

Voor een dienstverband van 32 tot 40 uur, maar minder is bespreekbaar.

EBS heeft nu ongeveer 1.000 medewerkers en groeit tussen nu en eind 2023 naar ruim 2000 medewerkers:  dat zijn vooral buschauffeurs, maar ook in de diverse afdelingen hebben we extra collega’s nodig.  EBS zoekt voor meerdere concessies Regiomarketeers. Idealiter voor een dienstverband van 32 tot 40 uur, maar minder is bespreekbaar.

Wij zijn op zoek naar  Regiomarketeer (s)

Functie:

• Als Regiomarketeer lever je een belangrijke bijdrage (waarde creatie) aan het continueren en uitbreiden van de reizigersopbrengsten in één of meerdere OV-concessies;
  • Je stelt een marketingjaarplan op en voert dit uit;
  • Je bent verantwoordelijk voor promotiecampagnes en stuurt externe bureaus aan.
  • Je zorgt ervoor dat de reizigerscommunicatie (productwijzigingen, acties, ect.) uitstekend verloopt en dat intern iedereen (afdelingen, chauffeurs) goed geïnformeerd is;
  • In concessies met een eigen servicepunt is de regiomarketeer verantwoordelijk voor de inhoudelijke (niet-hiërarchische) aansturing;
  • Daar waar er op het gebied van verkoop en service een samenwerking is met andere vervoerders, of andere partijen zoals verkooppunten van derden, ben jij namens EBS verantwoordelijk voor die samenwerking;
  • Je werkt nauw samen met je directe collega’s binnen de afdeling, zoals daar zijn: contentmanager, productmanager betalen, marketeer product & tarief, andere regiomarketeers en medewerkers klantenservice en communicatie;
  •  Intern heb je buiten de eigen afdeling te maken met collega’s van vrijwel alle afdelingen. Zo ben je betrokken bij het jaarlijkse vervoerplan, stem je interne communicatie, bijvoorbeeld over een campagne, af met het operationeel management en voer je de eindredactie over de regionale interne nieuwsbrief;
  • Extern ben verantwoordelijk voor een goede afstemming en samenwerking met openbaar vervoerbedrijven in de aangrenzende regio’s waar het gaat over gezamenlijke acties en campagnes;
  • Je vertegenwoordigt EBS in het regionale OV-marketingoverleg met overheden en vervoerders;
  • Je vertegenwoordigt EBS in overleggen met vertegenwoordigers van reizigers en gemeenten;
  • Je rapporteert aan de manager Verkoop, Marketing en Communicatie.

Profiel:

• Je herkent jezelf in onze kernwaarden verantwoordelijkheid, mensgericht en betrouwbaar;
  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding met een relevante studierichting (commerciële economie, marketing, etc.);
  •  Je hebt relevante werkervaring;
  • Je bent proactief, overtuigend en communicatief sterk en mensen werken graag met je samen;
  • Je bent een zelfstarter en in staat om prioriteiten te stellen. Je maakt de opdrachten af;
  • Bekendheid met OV is een pré en bij voorkeur ben je bekend met één van de regio’s waarin EBS actief is;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en het Engels voldoende.

Wat biedt EBS?

• Een uitdagende en afwisselende baan met een uitstekend salaris conform cao ov tussen €3.500 - € 4.300- bruto per maand o.b.v. full time dienstverband en afhankelijk van ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens, cao Openbaar Vervoer, zoals o.a. 24 verlofdagen, 17 ATV dagen (op basis van een full time dienstverband);
  • Vakantiegeld, forenzen vergoeding en eindejaarsuitkering;
  • Uitstekend pensioenfonds Rail en OV;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract;
  • Een dynamische werkomgeving met afwisselend werk en een leuk team waarbij hybride werken en een thuiswerkvergoeding de standaard is.

Interesse?

Wil je meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Jasper Vermeer (manager Verkoop, Marketing en Communicatie) op telefoonnummer: 06-11743452 of per mail: jasper.vermeer@ebs-ov.nl

Spreekt de functie je aan? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief met CV in onze mailbox solliciteren@ebs-ov.nl t.a.v. Jeffrey Lauer

Voor, door en met mensen.
EBS is een ambitieus snelgroeiend openbaar vervoer bedrijf en verzorgt sinds 2011 het openbaar vervoer in verschillende concessies. De reizigers, onze medewerkers en partners zijn voor ons belangrijk om samen te werken aan goede kwaliteit en uitvoering van het ov. Achter de schermen is er dagelijks een dynamische wereld actief met collega’s die zich bezighouden met dienstregelingen, marketing, roosters, planning, haltes, communicatie, ICT, klantenservice, financiën, human resources, infra, cao, techniek, facilitaire zaken en nog veel meer.