Klanttevredenheid OV Haaglanden-streek in de lift 

Onze reizigers gaven ons een 7.8

Reizigers beoordeelden het reizen met EBS in de regio Haaglanden vorig jaar met een 7.8. Dat is een significante stijging ten opzichte van 2018.  Een cijfer waar wij als EBS ontzettend trots op zijn en waar wij ook onze reizigers voor willen bedanken.

Reizigers is ook gevraagd om allerlei aspecten van onze dienstverleningen afzonderlijk een cijfer te geven. Reizigers zijn erg goed te spreken zijn over onze gloednieuwe elektrische en hybride gasbussen. Aspecten als inrichting, klimaatbeheersing, netheid en geluid kregen erg hoge cijfers.  

Maar we zijn vooral trots op het feit dat de altijd al goede scores op klantvriendelijkheid en rijstijl een forse verbetering lieten zien. Zeker in deze moeilijke tijden waarin we zoveel vragen van onze medewerkers, is het fijn dat zij zich gewaardeerd weten.  

Over OV-Klantenbarometer 
De OV-Klantenbarometer is een landelijk onderzoek naar de mening van reizigers in stads- en streekvervoer dat elk jaar wordt gehouden door CROW in opdracht van de concessieverlenende overheden. Zie voor meer details de website